miercuri, 13 iunie 2012

Let`s do it Romania 12 Mai 2012

Let`s do it Romania!




   Cu mic, cu mare, în ziua de 12 Mai 2012 , ne-am adunat să facem o Românie mai curată! Vârsta nu ne poate împiedica să facem acest lucru. Am primit sacii şi mănuşile şi fără să mai stăm pe gânduri am trecut la treabă. Cu toţii am devenit SuperEcoEroi ai curăţeniei într-o singură zi, unindu-ne forţele pentru a ne îndeplini obiectivul de reciclare a deşeurilor de Ziua Naţională a Curăţeniei, dar mai mult decât atât, pentru a fi mişcarea din spatele schimbării, energia care va conduce către o societate mai bună!


   O ţară mai curată înseamnă o societate normală, în care oamenii adoptă o atitudine responsabilă faţă de mediul înconjurător şi implicit faţă de propria ţară! SuperEcoErou al curăţeniei asta înseamnă de fapt! Înseamnă un om capabil de a-şi însuşi nişte valori şi principii morale care îi alimentează voinţa de a acţiona în sens pozitiv, de a-i motiva şi pe ceilalţi să se comporte similar şi mai ales de a le arăta şi celor din jur că schimbarea se face cu paşi mici!


   A fost adunată o cantitate impresionantă de gunoaie şi au fost umpluţi mulţi saci, fiecare sperând în sufletul său că poate de-acum, văzând curăţenia, turiştii vor fi mai conştienţi şi mai puţin indiferenţi.


Noi am fost SuperEcoEroi pentru o zi!
Haideți să schimbăm lumea împreună!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu